ארנק בכיס האחורי? יכול ליצור בעיות

כולנו מכירים את התרחיש, ממהרים למשרד או לוקחים את הילדים לבית הספר, אחיזה מהירה בכל הדברים החיוניים שלכם כמו הארנק בכיס האחורי, ויוצאים לדרך!

 

אך האם פעילות לכאורה מזיקה זו גורמת לכם ליותר צרות ממה שהייתם חושבים תחילה?

 

במאמר זה נבחן האם שמירת הארנק בכיס האחורי שלך היא דבר בסדר, האם יש לו את היכולת לגרום לך לבעיות בריאות, כמו גם בעיות אבטחה אפשריות ואם כן, כיצד ניתן לפתור את זה.

 

אז לפני שנעמיק באמת בנושא הארנק החשוב הזה, בואו נסתכל על התשובה הקצרה מדוע לא כדאי לכם לדחוס את הארנק שלכם מלא במטבע, כרטיסי אשראי, קבלות וכל שאר הדברים שמצליחים למצוא את דרכו לארנק ממולא יתר על המידה!

 

מאמר זה נכתב על ידי https://isrpstore.com/ 

 

מדוע שלא כדאי להחזיק את הארנק בכיס האחורי?

לא מומלץ להחזיק ארנק ממולא בכיס האחורי. זה יכול לגרום לבעיות משמעותיות בעמוד השדרה ובאזורים אחרים בבריאות הגב. ארנק בכיס האחורי שלך יכול להיות גם מטרה קלה יותר לגנבים, מה שמקנה לו בעיית אבטחה מוגברת אם הכיס האחורי שלך נקרע ואתה מאבד את הארנק.

 

כעת בדקנו את התשובה הקצרה מדוע זה לא נהדר למלא את הארנק בכיס האחורי של הג'ינס או המכנסיים, כדי שנבין קצת יותר טוב, בואו נסתכל קצת על כמה מהבעיות האלה יותר לעומק.

 

נתחיל בבדיקה מדוע הכנסת הארנק לכיס האחורי שלך עלולה לגרום לבעיות בריאות שאולי לא חשבת עליהם.

 

מדוע זה משפיע על בריאותך להכניס את הארנק לכיס האחורי שלך?

 

לא רק שדחיפת המכנסיים או כיסי הג'ינס שלכם עם ארנק ענק ומנפנף ונראה לא מושך לחלוטין, מכוער בסך הכל לא נעים למראה, אלא שהוא גם יכול לתרום משמעותית לבעיות בגב התחתון.

 

כשאתה מכניס ארנק לכיס האחורי שלך שעות על גבי שעות, אולי יושב עליו במבט חסר מעש במשרד, בבית הקפה או בכל מקום אחר שאתה יכול לצורך העניין, התרחיש הנפוץ הזה יכול:

 

 

  • צובט את עצב הסיאטיקה שלך

 

  • תורמים באופן משמעותי לכאבי גב תחתון

 

הנה למה:

 

  • ישיבה עם הארנק בכיס האחורי תגרום לאגן שלכם לעלות לכיוון צד גופכם בו אתם שומרים את הארנק. מכריע, על מנת לאזן זאת, הגב התחתון שלך יתעקם כדי להתאים את זה.

 

  • זה יגרום לשרירים האחרים שלך בצד הנגדי להתקצר ולהיות פחות יעילים.

 

  • במאמצים לאזן סוגיה זו, האמצע האחורי שלך יתעקם

 

  • זה מקטין מאוד את יעילות השרירים שלך ומגביר את הלחץ על מפרק העץ.

 

  • גם השרירים בצד שמאל בגב האמצעי יתקצרו ויכולים לגרום לכאבי תופת.

 

דילוג לתוכן